Как да получа фактура?
За да получиш фактура за закупените от теб услуги, е нужно първо да попълниш данните за фактура като физическо или юридическо лице, преди да направиш плащане. Можеш да въведеш информацията, като следваш стъпките по-долу:
- Влез в профила си;
- Отиди в секция „Настройки“;
- Избери „Данни за фактура“;
- Попълни данните си;
- Избери бутон „Промени“.
Важно! Увери се, че попълваш данните правилно в съответните полета, т.е. в полето “Град - по регистрация” въведи единствено населеното място, в полето “Пощенски код - по регистрация” въведи единствено пощенския код и т.н. В противен случай ще възникне грешка при генериране на фактура и няма да можеш да я изтеглиш.
Примерни попълнени данни можеш да видиш по-долу:
1.
2.
Автоматично ли се издават фактурите?
- Да. Ако си въвел предварително коректни данни, фактурите ще бъдат издавани автоматично след всяко направено плащане. Можеш да попълниш данните и в срок от 5 работни дни след плащането. Можеш да свалиш издадените фактури от секция Е-фактури, която се намира в секция Плащания.
- Не. Ако не си въвел предварително или в рамките на 5 дни данните си, или те са грешно попълнени, фактурата няма да бъде издадена или няма да успееш да я изтеглиш*.
*Важно! Ако не получиш фактура до 2 дни след плащането или не успееш да я изтеглиш, свържи се своевременно с Отдел Обслужване на клиенти чрез формата за контакт или на имейл contact@olx.bg. В случай на зареждане на средства или активиране на платена услуга от страна на Администратор, фактурите не се издават автоматично. Затова, когато се свържеш с Администратор, изрично поясни дали желаеш да получиш фактура. Имай предвид, че фактури се издават до 5 дни от получаването на плащането и в текущ отчетен период.
Коментари
0 коментара
Влезте в услугата, за да оставите коментар.