Съобщение "Наистина ли си ти?"
Когато опитваш да влезеш в OLX профила си от ново устройство (например при покупка на нов телефон) или от различна локация (когато си на почивка в друг град или държава), или когато друг потребител се опитва да влезе в OLX профила ти от различно устройство, е възможно да се появи следното съобщение:
Защо се появява това съобщение?
Това е предпазна мярка. Ако си ти, няма за какво да се притесняваш. Ако не си ти, трябва да промениш паролата си възможно най-бързо. Докато не се уверим, че си ти, няма да позволим на никого да има достъп до твоя профил на това устройство.
Как да влезеш отново в профила си:
Има два начина да влезеш отново в профила от това устройство:
1. Ще получиш имейл, озаглавен "Наистина ли си ти?", с молба да потвърдиш, че това си ти. Всичко, което трябва да направиш, е да кликнеш върху бутона "Аз бях" в този имейл.
2. Ако не получиш имейла, можеш да промениш паролата. Това е възможно само ако променяш паролата от същото устройство. За да промениш паролата си, отиди на страницата за вход в профила, кликни върху "Забравена парола?" и следвай инструкциите.
Коментари
0 коментара
Статията е затворена за коментари.