Свържи се с нас

Добави обява

Свържи се с нас

Логика за публикуване на обяви
"Пощенска пратка"

Често задавани въпроси

 

Screen_Shot_2018-08-13_at_8.53.27.png

  1. Не мога да избера категория при публикуване на обява

Съветваме те да провериш дали не си ограничил поп-ъп настройките на браузъра си, както и дали не си активирал приложение подобно на Ad-block, което да възпрепятства работата ти със сайта. Опитай се да избереш категория като използваш друг браузър.

 

Понякога настройките на антивирусните програми също пречат при публикуване на обява.

 

  1. При опит да вляза в профила си виждам съобщение „Наблюдаваме странна активност от твоя IP адрес“.

 

Изчисти кеша на браузъра, който използваш или опитай да влезеш в профила си през друг браузър.

 

Ако отново не успееш да влезеш в профила си, свържи с нас като изпратиш снимка на екрана (скрийншот) на съобщението, което виждаш.

 

  1. Достигнал съм лимита от обяви в категорията, а нямам активни обяви.

Не можеш да добавиш нова обява, защото нямаш свободни позиции в категорията. Добавяйки обяви, които след това архивираш или изтриваш, не освобождаваш място за нова обява. Ако твоя обява е била модерирана, тя също е заела една позиция. Т.е. лимитът включва активни, архивирани, изтрити и модерирани обяви.

След изтичане на 30 дни от датата на публикуването на архивираната/ изтритата/ модерирана обява, ще можеш да добавиш безплатно нова на нейно място.

Повече инфомрация за правилата за добавяне на обяви можеш да научиш тук:

https://help.olx.bg/hc/bg/articles/210725649-%D0%9B%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8

 

  1. Защо не мога да подновява обявата си?

 

Не можеш да подновиш обявата си, защото нямаш свободни позиции в категорията.

Бутон "Поднови" се активира три дни преди изтичане на валидността на обявата ти, т.е. бутон "Поднови" можеш да видиш на 27-мия ден от датата на публикуване на обявата. Ако нямаш свободни позиции в категорията, в която е публикувана обявата, ще можеш да я подновиш безплатно в деня и часа, в който изтича нейната валидност.

Повече информация за подновяване на обяви, можеш да научиш тук:

https://help.olx.bg/hc/bg/articles/360000856585-%D0%9A%D0%B0%D0%BA-%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%8F-%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D0%B8-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%BE

 

  1. Каква е разликата между бутон „Обнови“ и бутон „Поднови“

Чрез бутон „Обнови“ можеш платено да обновиш обявата си. Т.е. да преместиш обявата напред в категорията, като обновиш еднократно датата й.

Чрез бутон „Поднови“ можеш да удължиш валидността на обявата с 30 дни.

 

  1. Защо не виждам синята лента в профила си?

Синята лента е видима само през десктоп версията на сайта. Ако използваш мобилна или пълна версия, няма да видиш тази опция.

Ако си изтрил всички обяви от профила си, също няма да видиш лентата.

 

  1. Защо са изчезнали старите ми съобщения?

Съобщенията се пазят за срок от 4 месеца в базата ни с данни и след това се изтриват автоматично от системата ни. Това е причината да не виждаш по-старите си съобщения.

 

  1. Имах архивирани и изчакващи обяви, които не откривам в профила си.

Архивираните и изчакващи обяви се пазят в профилите в срок от 6 месеца, след което се изтриват автоматично от системата ни.

Можеш да публикуваш обявите отново.

 

  1. Как да премина към пълна версия на сайта.

На снимките по-долу е показано как можеш да преминеш към пълна версия на   сайта.

 

За устройства с операционна система Android:

   

 

За устройства с операционна система IOS

 

   

 

  1. Защо не виждам промо обявата си сред промотираните?

 

Ако промотираните обяви са повече от предвидените позиции, обявите се показват на ротационен принцип. Броят на показванията в промо карето зависи от броя промотирани обяви към настоящия момент. Това означава, че можеш да видиш обявата си веднъж на няколко зареждания, а не на всяко едно зареждане.

 

  1. Не получавам смс с код за потвърждаване на профила.

 

Ако не получиш смс с код за потвърждаване на профила си, свържи се с нас, за да ти съдействаме.

 

  1. При опит да потвърдя профила си се появява съобщение, че телефонният номер вече е използван.

 

Виждаш това съобщение, защото телефонният номер е използван за потвърждаване на друг профил.

Ако не помниш с кой имейл адрес е регистриран профилът, можеш да се свържеш с нас, за да ти предоставим повече информация.

 

 13. Защо не мога да редактирам модерирана обява?

 

Обявата е премахната с причина, която не позволява редакция. На следния линк можеш да получиш повече информация за забранените артикули и услуги в сайта:

       https://goo.gl/CdT4gH

 

 14. Искам да отбележа само статус „По договаряне“, а системата не ми позволява.

 

Статус „По договаряне“ не може да съществува самостоятелно. Нужно е да посочиш и цена на артикула, която обаче трябва да бъде реална, а не спекулативна.

Ако предлагаш няколко артикула, опиши цените им. В полето за цена посочи една от цените от описанието.

 

 15. При опит да активирам обява от Архив, се поява съобщение „Неуспешно активиране на обявата“.

 

Виждаш това съобщение, защото преди да активираш обявата, е нужно да я редактираш. Попълни всички задължителни полета, които светят в червено.

 

 16. При опит да инсталирам мобилното приложение на OLX за Android, се появява съобщение, че не е валидно за моята страна.

 

Не успяваш да инсталираш мобилното приложение, защото си направил регистрация в Google Play с имейл адрес, който е настроен за друга държава. В този случай е необходимо да създадеш нов профил в gmail, като избереш местоположение България. След това можеш да влезеш в Google Play с новия имейл адрес и да изтеглиш приложението на OLX.

 

 17. Не мога да инсталирам мобилното приложение на OLX за IOS.

 

Увери се, че в настройките на телефона си си посочил държава България. Ако профилът ти е настроен за друга държава, е нужно да промениш тази информация от секция Settings - > iTunes & App Store - > Apple ID - > Change Country.

 

 18. Защо ми липсват част от бонус точките?

 

Всички бонус точки и възстановени средства имат срок на валидност 90 дни. Това е причината да виждаш по-малка сума в профила си - валидността на някои от бонус точките е изтекла.

19.Как мога да проверя валидността на бонус точките и възстановените средства?

 

Можеш да проследиш валидността на бонус точките и възстановените суми, като доближиш курсора на мишката до баланса си. Най-отдолу има бутон „Проверка на валидност“. След като го натиснеш, ще видиш каква е валидността им.

 

20. Как да добавя снимка в профила си?

 

Ако влизаш в профила си чрез бутон "Вход с Facebook", автоматично ще се показва профилната снимка от регистрацията ти в Facebook. Ако промениш снимката в Facebook, ще се промени и снимката в профила ти в сайта.

Можеш да добавиш снимка в профила си и ако увеличиш лимита си от обяви. След като закупиш пакет с обяви, ще можеш да създадеш своя лична страница и да сложиш снимка в профила си. 

Ако закупиш пакет за увеличаване на лимита от обяви, в профила си ще видиш нова секция “Бизнес настройки”. В нея можеш да попълниш необходимата информация, след което твоята лична страница ще бъде активна. 

Подробна информация за платените пакети можеш да намериш тук:

 https://help.olx.bg/hc/bg/sections/201980789-%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8https

 

 21. Защо промотираната ми обява е архивирана?

 

Всяка обява е със срок на валидност 30 дни от датата на публикуване/ активиране. Обявата ти е попаднала в Архив, защото е изтекла валидността й.

Промотирането на обяви не удължава тяхната валидност.

 

22. Как да получа фактура за направените от мен плащания?

 

За да получиш фактура за извършените от теб плащания, е нужно преди да направиш първото плащане да попълните данните за фирмата си. Можеш да попълниш данните и в срок от 5 работни дни, след като си направил плащането. За целта е необходимо да следваш следните стъпки:

  • Влез в профила си
  • Отиди в секция „Настройки“
  • Избери „Данни за фактура“
  • Попълни данните на фирмата си
  • Кликни върху бутон „Промени“

 

В срок от 5 работни дни след извършеното плащане можеш да изтеглиш фактурата си от секция „Настройки“->Плащания-> Генерирай Фактура ->Е-фактура.

Важно: във всяко едно поле трябва да попълниш само конкретно исканата информация. Например: в полето "град" попълни само града, в полето "пощенски код" само кода и т.н.